29.5.18

NATUSFERA

NATUSFERA


Ikasturte honetan ere bai DBH4ko informatikako ikasleek IBAIEDER parkeko landarediari buruzko informazioa  NATUSFERA webgunean kokatzen ari dira webgune horretako IES IBAIZABAL BHIko Eskola Agenda 21 (EA21)eko arduradunak duela bi urte sortutako IBAIEDER proiektuan.
NATUSFERA webguneko proiektuetan bildutako datuak (irudiak, deskribapenak, kokapenak, etab) lan kooperatibo baten ondoria dira eta, aldi berean, EA21eko gaiak kontuan hartuz,  leku desberdinateko biodibertsitareari buruzko informazioa ezagutzeko baliagarria da.

IBAIEDER proiektuan kolaborazioa ulertzeko, hona hemen deskribapen arin bat: 
NATUSFERA webgunean  erabiltzaileek animalia eta landareen behaketak aragitaratzen ditzakete mugikorren edo ordenagailuen bidez. Behin informazioa dagokion NATUSFERAko proiektura bidalita, aditu talde batek konprobatu egiten du eta baietza eman edo aldatzeko iradokizunak egiten ditu. Eta azkenean pausu hauek eman ondoren, proiektuan parte hartzen diren erabiltzaileek  osagarriez informazioa osa dezakete.
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También en este curso el alumnado de Informatika de 4º de la ESO está colocando información sobre la vegetación del parque IBAIEDER en el proyecto IBAIEDER, creado hace dos años por el profesor responsable de Agenda 21 escolar (AE21).
       Los datos (imágenes, descripciones, situación geográfica, etc) recogidos en los proyectos que forman NATUSFERA, son consecuencia de un trabajo cooperativo y, a la vez, teniendo en cuenta los temas de AE21, esa información es valiosa para conocer la biodiversidad de la zona.

Para entender el funcionamiento colaborativo de este proyecto, he aquí una rápida descripción del proceso:
    En los proyectos de NATUSFERA se puede publicar información median el móvil o directamente desde el ordenador. Una vez enviada la información al proyecto, un grupo de expertos la comprueba y la da por válida o, en caso contrario, da las indicaciones necesarias para corregir errores. Finalmente, después de estos pasos, los participantes en el proyecto pueden añadir información complementaria.