14.11.09

DBH 4 ESO: ZIENTZIA ASTEA 09


AZAROAREN 12AN 4. MAILAKOAK ZIENTZA ASTERA JOAN DIRA,

(Euskal Herrian zientzia, teknologia eta berrikuntzaren gizarte-komunikaziorako egiten den ekitaldi bat da Arriagan.)
El 14 de noviembre, jueves, los alumnos de 4º ESO han visitado la carpa de la Semana de la Ciencia, organizada por la UPV, en el Arriaga
Las Carpas de la Ciencia albergan los stands científicos preparados por los investigadores de la UPV/EHU y los stands tecnológicos presentados por las diferentes empresas. En este espacio podemos asistir a experimentos y demostraciones, hacer recorridos didácticos e interactivos, jugar y charlar con los responsables de cada puesto. Aquí nos encontraremos con todo tipo de curiosidades, tanto de materias clásicas tipo matemáticas, astronomía, geología o física, como de otras relacionadas con la genética, la bioquímica de la anchoa, la biofiltración o eliminación de olores, la transformación del vidrio, la robótica o la forma en la que se fabrica un vehículo monoplaza Fórmula.
Zientziaren Karpetan UPV/EHUko ikertzaileek prestatutako eta hainbat enpresak aurkeztutako postuak daude. Areto hauetan esperimentuak, erakustaldiak, ibilbide didaktiko zein interaktiboak eta jolasak egiten dira eta arduradunekin hitz egiteko aukera ere badago. Bitxikeria ugari topatuko ditugu bertan, bai matematika, astronomia, geologia, fisika eta abar barneratzen dituen arlo klasikoaren baitan, bai eta genetika, antxoaren biokimika, biofiltrazioa edo usainen ezabaketa, robotika edo Formula ibilgailuaren fabrikazioa jorratzen duten bestelako arloetan ere.


Enlace a la web Zientzia astea